Sustainable inspiration!

Op 23 maart heeft een aantal studenten een evenement georganiseerd in de Gallery met als thema: duurzaamheid!
De WOT was hierbij natuurlijk aanwezig om kennis en enthousiasme over dit belangrijke onderwerp te verspreiden. Axl, Sem en Thom zijn gewapend met demonstratie units naar deze Sustainable Inspiration lunch gegaan om de aanwezigen te inspireren en om de WOT een beetje te promoten.

Lunch? Ja, er was een enorme hoeveelheid heerlijke lunch aanwezig, zelf gekookt door de organisatoren van voedsel dat anders door de supermarkten weggegooid zou worden. Sla, soep, broodjes, omelet en nog veel meer gemaakt van (voornamelijk) groente en fruit dat net over de datum is, maar nog prima te eten valt!

Daarnaast zijn er een aantal korte praatjes gehouden voor de aanwezigen. Als eerste door een studentassistent van de minor Crossing Borders, over zijn studiereis naar Cuba; vervolgens door een alumnus over zijn afstudeer onderzoek en door een afgevaardigde van AIESEC over de mogelijkheden voor stages enz. op het gebied van duurzaamheid. Maar het spetterende hoogtepunt was natuurlijk het praatje van de WOT ;-). Sem legde daarin uit wat de WOT doet aan duurzaamheid en hoe dit samenhangt met ontwikkelingswerk. De boodschap is goed aangekomen en een aantal aanwezigen waren zelfs zo geïnteresseerd, dat ze gelijk mee wilden naar de WOT om ons werk met eigen ogen te aanschouwen!