Studiereis Indonesiƫ

In februari kwam Christiaan Boudri, een docent aan de Hogeschool Arnhem en Nijmegen (HAN), met een student langs voor informatie en inspiratie over zonnekokers. De boeken uit de WOTbibliotheek over koken met de zon bleken hiervoor erg bruikbaar en zijn uitgebreid bestudeerd. Het doel was om kennis op te doen voor een studiereis. Deze werd voor werktuigbouwkunde studenten georganiseerd naar Gili Gede, bij Lombok. De reis stond in het teken van duurzame energie- en watervoorziening. Na een geslaagde reis en enkele ter plekke gebouwde modellen zijn de studenten inmiddels weer terug. Meer informatie over de studiereis is hier te vinden. Ook voor de volgende studiereis biedt de WOT graag haar kennis aan!